Koldo Díaz Bizkarguenaga, Xabier Landabidea Urresti, Gorka Salces Alcalde
Sekula ez da gaur beste euskarazko komunikabide martxan egon, hain esparru geografiko zabaleaneta hain euskarri, formatu eta eduki anitzekin. Alabaina, bateratze multimediaren garaian beraieneragin erreala neurtu ahal izateko datu eta neurketa audimetrikoetan oinarritutako adostasunprekarioak gainditu beharra dago. Hala, audientzien neurketan teknika kuantitatiboez gainkualitatiboak ere erabiltzeari ezinbesteko deritzogu, (ez) kontsumitzeko zergatiak eta moduak,hedabideek transmititzen dituzten balioak eta euskararen normalizazioan jokatzen duten rolaezagutzeko. Aipatu uztarketa metodologikoa burura eramateko oinarrizko proposamena aletzen duHekimen elkartearekin elkarlan estuan garatutako artikulu honek.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados