Mondragón, España
Ikerlan honen helburua da ezagutzea 12 eta 16 urte bitarteko gaztetxo gipuzkoarren ikusentzunezko kontsumo-ohiturak, betiere nerabezaroan funtsezkoa den lagun-taldearekin duenharremana kontuan hartuta (jakiteko ea harremanik dagoen ikus-entzunezko kontsumo indibidualareneta talde-kontsumoaren artean). Landa lana 2011n burutu zen: 852 galdetegi, 26 sakoneko elkarrizketaeta 16 neraberen Tuentiko profilen eduki-azterketa baliatu ziren ikerketa osatzeko. Ikerlanakdeskribatzen duen testuinguruan aro analogikoko ikus-entzunezko praktikak eta kontsumo-ohituraberriak uztartzen dira, digitalizazioaren ondorioz sortu direnak. Horrekin batera, lagun-taldeareneragina nerabezaroan nabaria da.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados