Mondragón, España
Ikerketa honek espainiar zeinu-hizkuntzako interpretazioko ikasle entzuleek testuetan erabiltzendituzten markatzaileak aztertzea du helburu nagusi. Ikasleek erabiltzen dituzten markatzaileakespainiar zeinu-hizkuntzako erreferentziazko praktika sozialekin alderatzen dira, hau da, gorrekekoiztutako testuekin. Ikusi dugu ikasle entzuleek erabilitako markatzaileak gorrek erabilitakoetatikdesberdintzen direla: eskuzko markatzaileek presentzia handiagoa dute entzuleen testuetan etahorrekin batera, markatzaile espazialak urriagoak dira eta eskuzko markatzaileez lagunduta agertzendira. Ondorioei dagokienez, espainiar zeinu-hizkuntzaren modalitate espazialak eragin zuzena duelakonexioan ikusi da eta hizkuntzaren ikaste-prozesuan kontuan izan beharreko ezaugarria litzateke.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados