Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Markatzaile diskurtsiboak ikasle entzuleek espainiar zeinu-hizkuntzan ekoiztutako testuetan

    1. [1] Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Mondragón, España

    2. [2] Euskal Herriko Unibertsitatea/Universidad del País Vasco
    3. [3] Mondragon Unibersitatea
  • Localización: I. IkergazteNazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu-bilduma: 2015eko maiatzaren 13, 14 eta 15a. Durango, Euskal Herria / Iñaki Alegría Loinaz (ed. lit.), Ainhoa Latatu (ed. lit.), Miren Josu Ormaetxeberria (ed. lit.), 2015, ISBN 978-84-8438-539-4, págs. 77-82
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Ikerketa honek espainiar zeinu-hizkuntzako interpretazioko ikasle entzuleek testuetan erabiltzendituzten markatzaileak aztertzea du helburu nagusi. Ikasleek erabiltzen dituzten markatzaileakespainiar zeinu-hizkuntzako erreferentziazko praktika sozialekin alderatzen dira, hau da, gorrekekoiztutako testuekin. Ikusi dugu ikasle entzuleek erabilitako markatzaileak gorrek erabilitakoetatikdesberdintzen direla: eskuzko markatzaileek presentzia handiagoa dute entzuleen testuetan etahorrekin batera, markatzaile espazialak urriagoak dira eta eskuzko markatzaileez lagunduta agertzendira. Ondorioei dagokienez, espainiar zeinu-hizkuntzaren modalitate espazialak eragin zuzena duelakonexioan ikusi da eta hizkuntzaren ikaste-prozesuan kontuan izan beharreko ezaugarria litzateke.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno