Associació Catalana de Professionals d'EAP, Fapac - Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes de Catalunya, FAPAES, Federació d'Associacions de Pares d'Alumnes d'Ensenyament Secundari de Catalunya, Pcei - Plataforma Ciutadana per una Escola Inclusiva a Catalunya
Este documento, elaborado por las entidades organizadoras, resume y recoge las aportaciones realizadas en la Jornada de debate sobre las Modalidades de inclusión escolar de los alumnos con discapacidades, realizada en Barcelona el 18 de diciembre de 2004. En él se proponen algunos principios que fundamentan el modelo de escuela inclusiva y se recogen aportaciones muy claras y vinculadas a la realidad actual de los centros educativos de Cataluña para avanzar en este modelo. También se hace una descripción detallada, con sus bondades y sus inconvenientes, de los principales contextos educativos y organizativos que se dan actualmente en los centros escolares para atender de forma adecuada a los alumnos con discapacidad.
Los padres y las madres son los principales protagonistas de este debate y estas aportaciones.
Aquest document, elaborat per les entitats organitzadores, resumeix i recull les aportacions realitzades a la Jornada de debat sobre les Modalitats d'inclusió escolar dels alumnes amb discapacitats, realitzada a Barcelona el 18 de desembre de 2004. En ell es proposen alguns principis que fonamenten el model d'escola inclusiva i es recullen aportacions molt clares i vinculades a la realitat actual dels centres educatius de Catalunya per avançar en aquest model. També es fa una descripció detallada, amb les seves bondats i els seus inconvenients, dels principals contextos educatius i organitzatius que es donen actualment als centres escolars per atendre de forma adequada als alumnes amb discapacitat.Els pares i les mares són els principals protagonistes d'aquest debat i aquestes aportacions.
This document, written by the organizing entities, summarizes and includes the contributions achieved in the debate Day about School inclusion methods of disabled pupils, made in Barcelona 18th December 2004. It proposes some principles that are the fundamentals for the model of inclusive school and includes very clear contributions. These contributions are linked to the present reality of the educational centers in Catalonia to make progress on that model. Also it has a detailed description, with their goodnesses and disadvantages, of the main educational and organizational contexts which happen today in the schools to look after disabled pupils in an adecuate way.
Fathers and mothers are the main figures of this debate and these contributions.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados