Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Tot un repte per a un claustre: la integració d'alumnes amb deficiències auditives

    1. [1] Directora del CEIP Tomàs Viñas. Mestra d’Educació Infantil i Primària. Mestra de català
    2. [2] Llicenciada en Pedagogia Terapèutica. Diplomada en Audició i Llenguatge
    3. [3] Mestra especialista en educació especial. Diplomada en Audició i Llenguatge
    4. [4] Mestra d’Educació Infantil
  • Localización: Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 15, 2005 (Ejemplar dedicado a: Tardor 2005 (1a època)), págs. 43-44
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Un reto para un claustro: Integración de alumnos con déficit auditivo
    • A staff’s goal: the integration of pupils with auditory deficiencies
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Desde hace ya 30 años en nuestro centro trabajamos por la integración de los niños/as con déficit auditivo en la escuela ordinaria.

      Ha sido un largo recorrido donde hemos avanzado mucho y nos hemos enriquecido personalmente tanto maestros como alumnos/as. Todo ha sido posible gracias al alto grado de implicación por parte del equipo de docentes y logopedas que, día tras día, han visto como sus esfuerzos, lentamente, han ido dando fruto a pesar de que disponían y disponen de recursos totalmente insuficientes.

      Hemos trabajado, trabajamos y continuaremos trabajando para conseguir un modelo de integración de calidad.

    • català

      Des de fa ja 30 anys al nostre centre treballem per la integració dels nens / es amb dèficit auditiu a l'escola ordinària.Ha estat un llarg recorregut on hem avançat molt i ens hem enriquit personalment tant mestres com alumnes / es. Tot ha estat possible gràcies a l'alt grau d'implicació per part de l'equip de docents i logopedes que, dia rere dia, han vist com els seus esforços, lentament, han anat donant fruit tot i que disposaven i disposen de recursos totalment insuficients.Hem treballat, treballem i continuarem treballant per aconseguir un model d'integració de qualitat.

    • English

      It’s thirty years since our school is working for the integration of children with auditory deficiencies into ordinary school.

      It has been a long and very hard-working period of time during which we have advanced much and we have learned and got personal richness, both teachers and students. Day after day teachers and other professional staff have been working hard. Due to their great implication all these challenges have been achieved and all efforts have been compesated with fruits, thought resources have not been large enough.

      We will continue working in order to get a good model of quality integration


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno