Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Maltractament entre alumnes (II). Administració del CESC (Conducta i Experiències Socials a Classe)

Jordi Collell i Caralt, Carme Escudé i Miquel

  • español

    En este artículo se describen las condiciones de aplicación y las pautas pera la corrección e interpretación de los resultados del cuestionario CESC-Conducta i Experiències Socials a Classe, dirigido a detectar los alumnos en situación de riesgo de conductas agresivas o de victimización por parte de sus iguales.

  • català

    En aquest article es descriuen les condicions d'aplicació i les pautes per a la correcció i interpretació dels resultats del qüestionari CESC-Conducta i Experiències Socials a Classe, dirigit a detectar els alumnes en situació de risc de conductes agressives o de victimització per part dels seus iguals.

  • English

    In this paper we describe the conditions for application and the rules for the correction and performance of the results of the CESC questionnaire (Behavior and Social Experiences in Class). It is addressed in order to detect the pupils in situation of risk for aggressive behavior or victimization by their peers.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus