Durante los cursos 2005-06 y 2006-07 se ha ofrecido apoyo a alumnos con trastorno del espectro autista (TEA) des de la Unitat de suport a l’educació especial (USEE) del CEIP Bisbat d’Ègara de Terrassa. El objetivo de la USEE es optimizar al máximo la inclusión de éstos alumnos en las actividades del grupo ordinario. Para ello han sido necesarias diversas actuaciones: implantación de estrategias de trabajo específicas dentro del aula, adecuaciones de acceso al currículum, programas específicos de intervención en distintas áreas-programas de modificación de la conducta, programas facilitadores y aumentativos de la comunicación y programas de ayuda a la alimentación. Para lograr estos objetivos son imprescindibles las coordinaciones entre profesionales.
Durant els cursos 2005-06 i 2006-07 s'ha ofert suport a alumnes amb trastorn de l'espectre autista (TEA) des de la Unitat de soporte a l'educació especial (USEE) del CEIP Bisbat d'Ègara de Terrassa. L'objectiu de la USEE és optimitzar al màxim la inclusió d'aquests alumnes en les activitats de grup ordinari. Per això han estat necessàries diverses actuacions: implantació d'estratègies de treball específiques dins de l'aula, adequacions d'accés al currículum, programes específics d'intervenció en diferents àrees-programes de modificació de la conducta, programes facilitadors i augmentatius de la comunicació i programes d'ajuda a l'alimentació. Per aconseguir aquests objectius són imprescindibles les coordinacions entre professionals.
During the academic years 2005-06 and 2006-07 special support has been provided for students with autism spectrum disorder by the Special needs education support unit of the CEIP Bisbat d'Egara de Terrassa. The aim of this unit is to take maximum advantage of integrating these students in the activities of the regular class group. In order to achieve this it has been necessary to establish a series of procedures : introduction of specific study strategies in the classroom, adaptation of access to the curriculum, specific programmes of intervention in certain areas- programmes of behaviour modification, programmes to facilitate and increase communication and nutrition assistance programmes. Coordination among professionals is essential if these aims are to be met.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados