En este capítulo se pretende dar a conocer las diferentes vertientes que se trabajan en la Alta Inspección de Educación y valorar el papel que ésta lleva a cabo en el sistema educativo de las Illes Balears. Destaca la labor de control normativo, el desarrollo del Plan director para la convivencia y mejora de la seguridad en los centros escolares y sus entornos, y la convalidación y homologación de los estudios de todo el mundo con los equivalentes españoles. Unas tareas que permiten una mayor cohesión social, la prevención de conflictos y la integración humana en los distintos estamentos sociales.
En aquest capítol es pretén donar a conèixer les vessants que es treballen a l’Alta Inspecció d’Educació i valorar el paper que aquesta duu a terme al sistema educatiu de les Illes Balears. En destaquen la tasca de control normatiu, el desenvolupament del Pla director per a la convivència i millora de la seguretat en els centres escolars i els seus entorns, i la convalidació i homologació dels estudis d’arreu del món als equivalents espanyols. Unes tasques que permeten millorar la cohesió social, prevenir els conflictes i la integració humana en els distints estaments socials.
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