Idurre Alonso Amezua, Agurtzane Azpeitia Eizagirre
The purpose of this article is to analyse the mathematic lessons of two primary school teachers from two different sociolinguistic contexts. The study analyses the didactic interactions that emerge when combing language and mathematics, and how each type of interaction contributes to the collective construction of knowledge. Along with this, when working on mathematic activities, difficulties that teachers and students have to confront have emerged in each sociolinguistic context, and the scaffolding strategies applied by each teacher have been analysed.
Artikulu honek helburu du bi eremu soziolinguistiko desberdinetako Lehen Hezkuntzako bi irakasleren gelaratzeak aztertzea matematikako buruketak langai diren saioetan.
Azterketa horretan hizkuntza eta arloa uztartuta lantzean sortzen diren elkarrekintza didaktikoak aztertu dira, eta elkarrekintza mota bakoitzak nola lagundu duen ezagutza modu kolektiboan eraikitzen. Horrekin batera, matematiketako buruketak lantzean eremu soziolinguistiko bakoitzean irakasleek eta ikasleek dituzten zailtasunak azaleratu dira, ezagutza arloari nahiz hizkuntzari dagokionez. Horri lotuta, eremu bakoitzeko irakasleek nolako aldamiatzeak egiten dituzten aztertu da, alegia, irakasleek zein elkarrekintzaestrategia erabiltzen dituzten ikasleen ikaskuntza prozesuari laguntzeko.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados