Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La Covid-19 a l’educació secundària: crònica de la inconsistència d’uns “ídols”

  • Autores: Montserrat Timoneda Morera
  • Localización: Perifèria: cristianisme, postmodernitat, globalització, ISSN-e 2339-8310, Nº. 7, 7, 2020 (Ejemplar dedicado a: Pandèmia), pág. 221
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En l'educacio secundària la pandèmia ha provocat un canvi d'hàbits als centres que reforcen la preocupació pel bé comú, la solidaritat i la responsabilitat compartida, però també qüestionen alguns dogmes que dominen la pedagogia actual: la valoració quasi religiosa, salvadora, del treball competencial i per projectes, la innovació pedagògica i l'aplicació indiscriminada de les noves tecnologies a l'ensenyament. Per contrast, es realcen els valors perennes que vertebren l'educació com a accés personal al saber.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno