Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Intel·ligència artificial entre les propostes de modernització de l'Administració de Justícia valenciana en temps de pandèmia

    1. [1] Universitat de València

      Universitat de València

      Valencia, España

  • Localización: Drets: Revista valenciana de reformes democràtiques, ISSN-e 2445-2572, Nº. 5, 2021 (Ejemplar dedicado a: La justicia en tiempos de pandemia), págs. 73-92
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El present article té com a objectiu analitzar el procés d'evolució en la digitalització de la justícia de la Comunitat Valenciana. El seu contingut arriba des del primer moment en el qual es fa necessària la transformació en l'Administració de Justícia fins a la situació actual en què ens trobem, tot això, tot juntament amb la normativa que legitima el seu desenvolupament.

      Es pretén reflexionar sobre els sistemes existents en la Comunitat Valenciana actualment i mentalitzar que, en l'era digital en la qual ens trobem, encara queda un llarg trajecte per recórrer en el procés de la transformació digital en l'Administració de Justícia, conscients que estem en un punt de no retorn en l'evolució i canvi necessari. Per a això, l'article planteja la incorporació de tecnologies i tècniques associades a la intel·ligència artificial que ja són un present en altres àmbits i eines d'ús quotidià que podrien tindre cabuda en el futur immediat de l'Administració de Justícia en la Comunitat Valenciana.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno