Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Els ABJ en l’aula de FOL

    1. [1] IES Lluís Simarro (Xàtiva)
  • Localización: Revista DIM: Didáctica, Innovación y Multimedia, ISSN-e 1699-3748, Nº. 41, 2023 (Ejemplar dedicado a: Junio)
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Entenem que l’Aprenentatge Basat en el Joc (ABJ), és una estratègia pedagògica efectiva. Aquesta efectivitat la podem associar a que jugant aconseguim resultats més alts gràcies a l’estat de relaxació i atenció que es produeix. El joc és un recurs molt valuós en aquest procés d’ensenyament aprenentatge . Els nous estudis sobre neuroeducació mostren com el joc contribueix a crear una experiència que motiva i estimula tant a l’alumnat com al professorat. El cervell adquireix aprenentatge de forma més eficient si l’alumnat està motivat. Utilitzant el joc podem conèixer multitud d’inquietuds del nostre alumnat, i quin és el millor enfocament per al seu aprenentatge. A més a més, es una bona forma de divertir-se aprenent i indirectament, aconseguir que l’aprenentatge perdure més. Aquest és un aspecte bàsic que no s’ha aconseguit amb altres metodologies més tradicionals. A tots en agrada jugar, però no és fàcil utilitzar o crear jocs adaptats al mòdul de FOL, amb tan gran varietat de continguts i/o criteris d’aprenentatge. Per això tot el professorat de l’especialitat de FOL tenim el repte d’innovar amb la creació de jocs relacionats amb l’àmbit laboral.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno