Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Estratexias de alfabetización nunha aula de Educación Infantil

    1. [1] Universidade de Vigo

      Universidade de Vigo

      Vigo, España

  • Localización: Documentos de Traballo en Ciencias da Linguaxe: DTCL, ISSN-e 2530-2752, Nº. 2 (DTCL 2017), 2017
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Este traballo pretende amosar certos fenómenos que teñen lugar nunha aula de Educación Infantil dun centro escolar nas aforas da cidade de Vigo, zona predominantemente castelánfalante, durante unha das rutinas máis importantes da xornada escolar, como é aquela na que organizan o resto das tarefas e actividades que teñen que facer ao longo da mañá. A mestra desta aula, e a propia escola, son axentes socializadores en lingua galega fundamentais para estes nenos e nenas que proveñen, na súa meirande parte, de familias castelán-falantes. Ao longo do artigo poderemos observar estes fenómenos, producidos tanto por parte da mestra como dos nenos, acompañados de exemplos que axudan a visualizar o que sucede nesas aulas. Ademais, o traballo de campo, levado a cabo ao longo de dous cursos escolares, ofrece a posibilidade de contemplar unha evolución por parte dos nenos e nenas nas tarefas realizadas


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno