L’equip Món Digital i Educació, de l’ICE de la UAB, presenta a pares, mestres i sobretot alumnes una eina per pensar i reflexionar sobre la utilització dels dispositius digitals en la seva vida quotidiana. L’eina es mostra en format de rúbrica i pretén crear un pensament crític i reflexiu a l’entorn de l’ús de les pantalles i generar un canvi d’actitud i d’usos en cas que sigui necessari
© 2001-2026 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados