San Sebastián, España
Thanks to technological innovations, science is rapidly evolving, and therefore, development of effective and engaging learning strategies is needed to ensure knowledge transmission. But first, we need to know what the current situation is. In this work, we focused on biotechnology, a scientific branch that is present in many of aspects of our daily life, but also a source of controversy. We developed a questionnaire to investigate the knowledge of 124 Baccalaureate students about biotechnology and its uses, as well as their awareness about the transgenic food as a socioscientific issue, and their attitudes towards applications of transgenics. Most students cannot give an appropriate definition of biotechnology. Besides, students have misconceptions about transgenics, and easily change their attitudes. Thus, new strategies to get students interest and improve knowledge transfer should be implemented.
Zientzia oso azkar garatzen ari da aurrerapen teknologikoei esker eta, beraz, hezkuntza estrategia apropos eta eraginkorrak garatu behar ditugu ezagutza transmisioa bermatzeko.
Lehenengo pausoa, egungo egoera ezagutzea da. Lan honetan bioteknologian jarri dugu arreta. Bioteknologia gure egunerokoan guztiz txertatuta dagoen zientziaren adarra da, baina kontrobertsia ugari ere sortzen ditu. Galdetegi bat garatu eta batxilergoko 124 ikasleren bioteknologia eta honen erabileren ezagutzak aztertu ditugu, baita elikagai transgenikoen eztabaida soziozientifikoaren inguruan dauzkaten jarrerak. Gehienek ez dute bioteknologiaren definizio aproposa ezagutzen. Gainera, transgenikoen inguruko ezagutza okerrak dauzkate eta ez daukate jarrera finkorik. Beraz, gaia landu eta ezagutza arazoen jatorriak identifikatu behar dira, hezkuntza estrategiak garatu ezagutza zientifikoa laguntzeko.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados