Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Lliçons pedagògiques arran d’una pandèmia (in)esperada

  • Autores: Ferran Sánchez Margalef
  • Localización: Temps d’Educació, ISSN 0214-7351, Nº 63, 2022, págs. 13-23
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Educational lessons in the wake of an (un)expected pandemic
    • Leçons pédagogiques au lendemain d’une pandémie (in)attendue
    • Lecciones pedagógicas a raíz de una pandemia (in)esperada
  • Enlaces
  • Resumen
    • La COVID-19 no ha estat ni la primera pandèmia ni l’última a què la humanitat haurà de fer front. No obstant això, sí que ha estat la primera malaltia amb conseqüències potencialment mortals que s’ha estès pel globus terraqüi en plena era tecnològica, i que ha dotat el virus SARS-CoV-2 d’unes casuístiques úniques tenint en compte el context en què ha irromput. Tal com s’ha repetit tantes vegades, la pandèmia ha trastocat el tauler polític, econòmic i social d’arreu del globus. Les seves conseqüències són encara més difícils d’acotar. Tanmateix, sí que podem dibuixar en quin escenari ha tingut lloc la pandèmia i les seves repercussions més immediates. A continuació, s’analitzen i es discuteixen tres mirades, entrellaçades entre elles, com són la política, l’ètica i la pedagògica, en les quals el virus ja ha deixat la seva empremta.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno