Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


FEr MoTs amb els símbols químics: un joc per a un aprenentatge transversal

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 28, 2021, págs. 56-59
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Making Words with Chemical Symbols: a game for a transversal learning
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      L’ús dels símbols químics per construir paraules pot ser alhora un joc i una eina per reforçar l’aprenentatge tant de la llengua com de la taula periòdica. Aquest article analitza les possibilitats d’un llenguatge elemental que fa servir tan sols paraules elementals, és a dir, paraules escrites exclusivament amb símbols químics. Es donen exemples d’activitats amb el llenguatge elemental, com fer palíndroms, redactar la carta d’un restaurant o escriure un poema.

    • English

      The use of atomic symbols to make words may be both a game and a learning tool of language and of the periodic table. This work analyses the possibilities of an elemental language in which only elemental words are used, i.e., words made up exclusively by chemical symbols. Examples of activities that can be carried out in this context are proposed, such as making palindromes, elaborating the menu of a restaurant or writing a short poem.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno