Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Marketing technologies in educational management:: current problems

Tetiana Zhytomyrska, Iryna Zrybnieva, Nadiia Romaniuk, Iryna Havrysh, Tetyana Gorditsa

  • español

    The article considers in detail the possibilities and significance of marketing technologies for additional education programs as the most flexible and adaptive component of the educational process. Moreover, additional education programs are the most market-defined.Also at this stage, we have developed the structure of the e-mail message about ongoing additional educational programs in order to promote them, and on its basis, we have prepared an example of a letter for e-mail informational and educational mailing using techniques to attract the attention of the addressee in order to promote additional educational programs.The content of the letter was also formed for students of the electronic course "Education Marketing", sent out in order to monitor the educational process

  • English

    El artículo considera en detalle las posibilidades y la importancia de las tecnologías de marketing para programas educativos adicionales como el componente más flexible y adaptativo del proceso educativo. Además, los programas de educación adicionales son los más definidos por el mercado.También en esta etapa, hemos desarrollado la estructura del mensaje de correo electrónico sobre los programas educativos adicionales en curso con el fin de promoverlos y, sobre esta base, hemos preparado un ejemplo de carta para correo electrónico informativo y educativo utilizando técnicas para atraer la atención del destinatario con el fin de promover programas educativos adicionales.También se formó el contenido de la carta para los alumnos del curso electrónico "Marketing de la Educación", enviada con elfin de acompañar el proceso educativo


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus