Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Una experiència d’ensenyament de la sostenibilitat en l’arquitectura mitjançantdebats transversals d’accés obert com a eines d’aprenentatge online

  • Autores: Còssima Cornadó Bardón, Alba Inés Ramos Sanz
  • Localización: II Jornadas sobre Innovación Docente en Arquitectura / coord. por Berta Bardí i Milá; Daniel García Escudero (ed. lit.), 2014, ISBN 978-84-9880-594-9, pág. 34
  • Idioma: español
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • El present article descriu una experiència d’aprenentatge en els cursos online a càrrec de la University Network for Architecture and Sustainability (UNAUS) vinculada a l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB):

      Restauració Sostenible, Edificació i Sostenibilitat i Tècniques SIG i Ecologia Urbana.

      En present article es descriu el mètode docent dels cursos, prenent com a eix vertebrador una de les eines que els caracteritza: el debat transversal organitzat en cada edició dels cursos, i els beneficis que aquest aporta. Es descriu i analitza el criteri metodològic bàsic adoptat per a l’organització del debat: el paper del moderador, a càrrec d’un expert convidat, l’elecció d’un tema que uneix transversalment els tres cursos, i l’accés obert al debat. La reflexió sobre una experiència docent d’aquestes característiques i els resultats obtinguts permeten arribar a conclusions que enriqueixen i amplien l’horitzó dels cursos online centrats en temes tècnics específics.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno