Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Mentors, tutors i estudiants: El triangle pedagògic com a font d´aprenentatge durant les pràctiques a les escoles

  • Autores: Carme Flores Muxí, Àngels Geis Balagué
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 486, 2022, pág. 37
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Les pràctiques a les escoles per part dels estudiants universitaris posen en evidència cada cop més la necessitat d’aprofundir en el triangle pedagògic que s’estableix entre l’estudiant, el mentor de l’escola i el tutor de la universitat. Cal trencar les hipotètiques fronteres entre universitat i escola i entendre que les pràctiques universitàries dels estudiants d’educació infantil i primària són una oportunitat única per trobar sinergies i entendre que només hi ha un objectiu comú: facilitar la formació inicial i integral als mestres. Des de fa tres cursos la Fundació Blanquerna ha implementat un programa pioner que amb la col·laboració de diverses institucions està donant uns resultats molt positius i remarcables.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno