Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Lehen Hezkuntzako ikasleen emozioak Gorputz Hezkuntzan

Itziar Errasti Urigoitia, Irantzu Ibañez Lasurtegui

  • English

    The human being is not only rational but also emotional. Unfortunately, until a few years ago, the emotional dimension has remained marginalized, even in Education, with some exemptions. Having said that, the aim of this work is to identify the emotions that students feel in Physical Education lectures. For that purpose, a quantitative investigation was carried out using a questionnaire. Regarding the results observed, although positive emotions dominate in Physical Education lectures, there are also negative emotions, and, therefore, that students do not always have a good time. Although we do not want to make negative emotions disappear, it is essential to acknowledge, reduce and manage them, not only for the teacher but also for students.

  • euskara

    Gizakia arrazionala izateaz gain emozionala ere bada. Zoritxarrez, ordea, duela urte gutxi batzuk arte, alderdi emozionala baztertuta mantendu izan da, baita Hezkuntzan ere, salbuespen batzuk kenduta. Hori horrela, lan honen helburua, Gorputz Hezkuntzako (GH) saioetan ikasleek bizitzen dituzten emozioak zeintzuk diren ikertzea izan da. Premisa horrekin, ikerketa kuantitatibo bat gauzatu zen, tresna moduan, galdetegi bat erabiliz. Ikerketa Lehen Hezkuntzako bigarren zikloko azken bi mailekin eraman zen aurrera. Lortutako emaitzek erakutsi izan dute, emozio positiboak gailendu arren, emozio negatiboak ere ematen direla GHko saioetan, eta hortaz, haurrek ez dutela beti ondo pasatzen. Emozio negatiboak guztiz desagertzea nahi ez ditugun arren, horiek murriztea, bideratzea eta ezagutzea garrantzitsua izango da bai hezitzaile zein ikasleentzat.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus