Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Hego Euskal Herriko etorkizuneko Haur eta Lehen Hezkuntzako irakasleen usteak curriculumeko lau hizkuntzekiko, honako bost ezaugarrien gainean: ezagutza, zailtasuna, garrantzia, hautaketa eta justifikazioa

Mikel Gartziarena San Policarpo, Nerea Villabona Perurena

  • English

    The aim of the study is to identify the beliefs of undergraduate students doing the degree in Early Childhood and Primary Education towards Basque, Spanish, English and French.

    The investigation analyzes the following five specific characteristics: the proficiency level, the importance given to the languages, its difficulty, the language choice when completing the questionnaire and its justification. The research follows a quantitative approach and gathers the beliefs of 564 undergraduate students through an online questionnaire. Findings show that pre-service teachers hold firm beliefs towards a Basque-focused trilingualism, as Basque is considered the most important language.

    Although they report equal proficiency levels of Spanish and Basque, these future teachers believe that Basque is a difficult language to learn, even more difficult than English.

  • euskara

    Azterketaren helburua da Hego Euskal Herriko Haur eta Lehen Hezkuntzako Graduko ikasleek euskarari, gaztelaniari, ingelesari eta frantsesari buruz dituzten usteak identifikatzea. Ikerketak honako bost ezaugarri zehatz aztertzen ditu: hizkuntzagaitasuna, garrantzia, zailtasuna, galdetegia betetzeko hizkuntza-aukeraketa eta justifikazioa. Ikerketak izaera kuantitatiboa du, eta 564 Gradu-ikasleren usteak jasotzen ditu online galdetegi bidez. Emaitzek erakusten dute euskara ardatz duen hirueletasunaren aldeko uste sendoak dituztela, euskara baita gehien balioesten duten hizkuntza.

    Hizkuntza-gaitasunari dagokionean, partaideek pareko espainola- eta euskara-maila adierazi arren, etorkizuneko irakasleek uste dute euskara hizkuntza zaila dela ikasten, ingelesa baino are zailagoa.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus