Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Construcció d'una eina per a l’auto-diagnosi de la retroalimentació que fa el tutor en les pràctiques externes en el marc de l’avaluació formativa

  • Autores: Inmaculada Armadans Tremolosa, Angela Castrechini Trotta, Clara Porrúa García, Núria Codina Mata, Moisés Carmona Monferrer, Assumpta Aneas Álvarez, Ruth Vilà Baños
  • Localización: UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo / Universitat de Girona (aut.), 2013, ISBN 978-84-8458-417-9
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En el marc de l’espai d’educació superior (EEES) i l’avaluació formativa, aquest treball planteja un procés d’elaboració d’una eina d’autoavaluació de les estratègies emprades per el tutor de pràctiques externes. Seguint els principis del Model de Nicol i MacFairle (2005) i el concepte teòric “self-regulated-learning”, s’analitza el tipus de retroalimentació del tutor, aportada als estudiants en el nostre context. Els resultats mostren diferents estratègies conscients, algunes d’elles coincidents amb el model teòric. Tot això, permet seguir orientant un procés de millora en l’autoavaluació de la retroalimentació, les bones praxis, així com la construcció activa de l’aprenentatge autònom i significatiu


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno