Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Disseny d'una assignatura basada en l'aprenentatge col·laboratiu: el cas de les Tècniques científiques integrades III del grau de Ciències ambientals (UdG)

  • Autores: David Brusi i Belmonte, Josep M. Bas, Lluís Zamora Hernández
  • Localización: UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo / Universitat de Girona (aut.), 2013, ISBN 978-84-8458-417-9
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Es presenta l’experiència del disseny d’una assignatura del grau de primer curs de Ciències Ambientals (UdG) basat en l’aprenentatge col·laboratiu. A partir d’una proposta atractiva com és la redacció d’un protocol per resoldre un cas real i la realització d’unes pràctiques intensives, on s’apliquen les estratègies de recerca planificades pels alumnes, s’organitzen diferents activitats d’aprenentatge en grup petit i mitjà. A partir d’aquest disseny intencionat estructurat pel professorat, se cerca el compromís actiu dels estudiants per tal d’assolir un ensenyament significatiu. S’exposen els avantatges i inconvenients de l’experiència, el sistema d’avaluació emprat i es qüestionen propostes de millora


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno