Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Proposta de pràctica d'aula amb aprenentatge col·laboratiu en didàctica de les ciències socials:: estudi de cas en geografia

  • Autores: Emma Dunia Vidal Prades
  • Localización: UNIVEST 2013: IV Congreso Internacional Estrategias hacia el aprendizaje colaborativo / Universitat de Girona (aut.), 2013, ISBN 978-84-8458-417-9
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La situació actual de les aules de la Universitat ens posa en la tessitura de buscar nous recursos per a poder treballar aspectes didàctics en grans grups sense perdre la part pràctica tant necessària per a desenvolupar un aprenentatge autònom, col·laboratiu i cooperatiu a la vegada. La finalitat de l’estudi ha estat centrada en la intervenció didàctica per a millorar l'aprenentatge col·laboratiu, l'autoaprenentatge d’habilitats per a créixer com a actors del procés educatiu i com a gestors de les activitats. La de gestió del temps, actituds de respecte als iguals i de confiança quan es treballa en grups nombrosos van ser l’eix de treball


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno