Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Indicadors d’avaluació per recollir informació a les sessions de psicomotricitat del segon cicle d’educació infantil

  • Autores: Míriam Segura Meix
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 34, 2021, págs. 75-89
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Són moltes les escoles que actualment aposten per una psicomotricitat vivencial. Els estudis existents i la difusió que se n’ha fet han permès que els mestres i els psicomotricistes apliquin programes educatius basats en aquest corrent. L’acte de dissenyar, escollir els materials, preparar la sala, etc. ja és un hàbit per a molts educadors. No obstant això, l’avaluació i la coherència amb el currículum actual no està prou consolidada en totes les escoles. En aquest article el que pretenem és facilitar la tasca docent i oferir recursos per poder dissenyar instruments de recollida de dades, partint del treball d’investigació previ d’un grup de mestres de diferents nivells educatius. Basant-nos en l’anàlisi del currículum del segon cicle d’educació infantil, es presenta una distribució temporal d’indicadors relacionats amb la disciplina de psicomotricitat que engloben aspectes motors, relacionals, afectius i conductuals.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno