Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Cantas pezas ten o crebacabezas?: A corresponsabilidade no persoal docente e investigador da Universidade de Vigo

Iria Vázquez Silva

  • español

    En este artículo presentaré un análisis de la corresponsabilidad entre la vida personal, familiar y laboral del Persoal docente e investigador que trabaja en la Universidade de Vigo. A partir de la explotación de 29 entrevistas en profundidad examinaré las necesidades y demandas detectadas en el PDI en el ámbito de la corresponsabilidad, analizando su impacto en la trayectoria profesional. El asentamiento de la precariedad laboral en la universidad, las jornadas vespertinas, la falta de transparencia en la asignación de materias y horarios y la penalización de la maternidad en la carrera profesional son, a día de hoy, algunas de las barreras más relevantes para lograr mayores cuotas de

  • galego

    Neste artigo presentarei unha análise da corresponsabilidade entre a vida persoal, familiar e laboral do Persoal docente e investigador que traballa na Universidade de Vigo. A partir da explotación de 29 entrevistas en profundidade examinarei as necesidades e demandas detectadas no PDI no ámbito da corresponsabilidade, analizando o seu impacto na traxectoria profesional. O asentamento da precariedade laboral na universidade, as xornadas vespertinas, a falla de transparencia na asignación de materias e horarios e a penalización da maternidade na carreira profesional son, a día de hoxe, algunhas das barreiras máis relevantes para acadar maiores cotas de corresponsabilidade e igualdade na Universidade de Vigo. Ademais, os recentes indicadores da nova realidade poscovid-19 indican un afondamento aínda maior nestas desigualdades de xénero.

  • English

    In this paper I will present an analysis of the co-responsibility between the personal, family and work life of the academic staff working at the University of Vigo. On the basis of the exploitation of 29 in-depth interviews, I will examine the needs and demands about co-responsibility detected in the academic staff, analyzing its impact on the professional trajectory. The establishment of precarious work in the university, the evening sessions, the lack of transparency to assign subjects and schedules and the penalization of motherhood in the professional career are, today, someof the most relevant barriers to achieving greater levels of co-responsibility and equality in University of Vigo. In addition, recent indicators of the new reality Poscovid-19 indicate an even greater deepening in these gender inequalities


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus