Idazteko zailtasunak hasiera-hasieratik detektatzea eta esku hartzea oso garrantzitsua da ikaslearen ikaskuntza prozesuaren garapenerako, egun eskolako ebaluazio-sistema gehienak idatzizko ekoizpenean oinarritzen direlako. Ikasleen idazteko zailtasunak mota desberdinetakoak izaten dira: neuropsikologikoak eta hizkuntzakoak, besteak beste. Artikulu honen helburua da idazten ikasten ari diren ikasleen idazteko zailtasunak identifikatzeko egiaztapen-zerrenda bat proposatzea eta esku-hartzeko aukerak eskaintzea. Idazteko zailtasunak ikasleen laginen bidez erakusten dira, lagin hauek eskola bateko formakuntza-saioetatik lorturikoak izanik.
Detecting and resolving writing difficulties is of the utmost importance for student success, mostly because school assessment systems are based on written production tasks. Students writing difficulties come from a variety of sources: neurodevelopmental and language source, among others. The aim of this article is to propose a checklist to identify writing difficulties in young students learning to write. Examples and young student productions of writing difficulties are shown. The examples were obtained in a school training session.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados