Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Idazteko zailtasunak detektatzeko eta esku hartzeko proposamena Lehen Hezkuntzan

  • Autores: Irune Ibarra Lizundia, Unai Atutxa Barrenetxea, Mikel Iruskieta Quintian
  • Localización: Ikastorratza, e-Revista de didáctica, ISSN-e 1988-5911, Nº. 27, 2021
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • euskara

      Idazteko zailtasunak hasiera-hasieratik detektatzea eta esku hartzea oso garrantzitsua da ikaslearen ikaskuntza prozesuaren garapenerako, egun eskolako ebaluazio-sistema gehienak idatzizko ekoizpenean oinarritzen direlako. Ikasleen idazteko zailtasunak mota desberdinetakoak izaten dira: neuropsikologikoak eta hizkuntzakoak, besteak beste. Artikulu honen helburua da idazten ikasten ari diren ikasleen idazteko zailtasunak identifikatzeko egiaztapen-zerrenda bat proposatzea eta esku-hartzeko aukerak eskaintzea. Idazteko zailtasunak ikasleen laginen bidez erakusten dira, lagin hauek eskola bateko formakuntza-saioetatik lorturikoak izanik.

    • English

      Detecting and resolving writing difficulties is of the utmost importance for student success, mostly because school assessment systems are based on written production tasks. Students writing difficulties come from a variety of sources: neurodevelopmental and language source, among others. The aim of this article is to propose a checklist to identify writing difficulties in young students learning to write. Examples and young student productions of writing difficulties are shown. The examples were obtained in a school training session.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno