Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Anàlisi de l’eficàcia de les mesures de contenció adoptades pels centres educatius no universitaris de les Illes Balears en el curs 2020-2021 per prevenir el contagi de la COVID-19 entre el seu alumnat

    1. [1] Institut d’Avaluació i Qualitat del Sistema Educatiu (IAQSE) de la Conselleria d’Educació i Cultura.
  • Localización: Anuari de l'Educació de les Illes Balears, ISSN 1889-805X, Nº. 2021, 2021 (Ejemplar dedicado a: LOMLOE i Llei autonòmica d’educació / Bones pràctiques educatives en el context de la pandèmia), págs. 68-81
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Este trabajo pretende poner de manifiesto la eficacia de las medidas de contención frente a la COVID-19 adoptadas por los centros educativos no universitarios de las Islas Baleares en el curso 2020-2021. Se presenta un análisis de los datos relativos a los casos positivos entre el alumnado des del punto de vista ter-ritorial y por tipo de enseñanza y etapa educativa. Los datos globales de este análisis se comparan con los de los casos positivos de la población no escolarizada limitados al mismo período de tiempo, para constatar las similitudes y diferencias de la propagación de la COVID-19 entre las dos subpoblaciones.

    • català

      Aquest treball pretén posar en relleu l’eficàcia de les mesures de contenció per fer front a la COVID-19 adoptades pels centres educatius no universitaris de les Illes Balears en el curs 2020-2021. Es presenta una anàlisi de les dades relatives als casos positius entre l’alumnat des del punt de vista territorial i per tipus d’ensenyament i etapa educativa. Les dades globals d’aquesta anàlisi es comparen amb les de la població no escolaritzada limitades al mateix període de temps, per fer constar les semblances i diferències de propagació de la COVID-19 entre les dues subpoblacions.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno