La intervenció sobre els entorns urbans i sobre la ciutat en termes generals requereix, a més de disposar d'una específica capacitat de lectura i comprensió de la mateixa, l'habilitat per trobar la resposta adequada que implica, necessàriament, una interpretació subjectiva i una aportació personal de l'arquitecte en el disseny urbà. Aquest escrit pretén mostrar una efectiva estratègia docent, l'e-portafoli, per poder garantir que l'alumne obté les competències específiques i també les transversals necessàries per a poder abordar un projecte urbà amb un suficient background instrumental i cognitiu davant la complexitat urbana que ha d'afrontar.
The intervention in urban environments and the city in general need, we also have a special ability to read and understand it, the ability to find the right answer that necessarily implies a subjective interpretation and personal contribution of the architect in urban design. This paper aims to show an effective teaching strategy, e-portfolio, to ensure that students get the specific skills and transversal necessary in order to address an urban project with a sufficient background instrumental and cognitive complexity facing urban must confront.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados