Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Una proposta didàctica per a l’ensenyament de l’algorisme de la divisió de nombres naturals

  • Autores: Rafael Escolano Vizcarra
  • Localización: NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, ISSN-e 2014-7104, ISSN 1133-4282, Nº. 22, 2004, págs. 41-49
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Presentem una proposta didàctica per a l’ensenyament de l’algorisme de la divisió de naturals al tercer curs d’Educació Primària sobre la base del significat de repartiment igualitari. Amb aquesta proposta pretenem que quan els alumnes usin l’algorisme de la divisió evoquin una situació física de manera que tots els passos de l’algorisme es justifiquin per l’acció de repartiment. Després d’implementar la proposta didàctica realitzem algunes reflexions


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno