Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Construir ponts entre la universitat, l’ensenyament no universitari i la societat: innovació en la didàctica i en la comunicació de la recerca a l’aula de química a secundària

Josep Anton Vieta Corcoy, Josep Duran i Carpintero, Miquel Duran Portas, Martyn Poliakoff, Samantha Tang, Brady Haran

  • català

    El present article explica el projecte de col·laboració entre els grups de recerca i divulgació química de la Universitat de Girona (UdG) i la Universitat de Nottingham (UoN). Aquest projecte neix de l’estada de recerca de l’autor principal de l’article a la universitat britànica durant la realització de la seva tesi doctoral. La col·laboració entre la Càtedra de Cultura Científica de la UdG i el grup de recerca i comunicació que porta el projecte «The periodic table of videos» de la UoN té l’objectiu d’innovar en l’establiment de ponts entre el grup de recerca universitari i l’aula de química a l’educació secundària.Paraules clau: Didàctica, divulgació, comunicació, 2.0, química, vídeos, educació secundària, societat.

  • English

    In this paper we present a collaboration project carried out between research groups on communication in chemistry at the University of Girona (UdG) and the University of Nottingham (UoN). This project has its origin in a research stay by the principal author of the paper at the University of Nottingham during his PhD work. The collaboration between the Chair of Scientific Culture and Digital Communication of the UdG and “The periodic table of videos” team of the UoN, aims to innovate in building bridges between university research groups and high school chemistry classrooms.Keywords: Teaching, dissemination, communication, 2.0, chemistry, videos, secondary education, society.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus