Valencia, España
El Arte Urbano puede ser utilizado como ejemplo de comunicación y de reivindicación. A través de él, los destinatarios son capaces de ver más allá de la representación artística e incluso, del propio mensaje que quiere transmitir el autor. Son capaces de relacionarlo con situaciones del día a día, con imágenes y vídeos actuales. E incluso, la sobresaturación tecnológica y de información, puede convertirse en un punto a favor, ya que, al ser conocedores de la realidad social, política, económica y climática actual, facilita el desarrollo de la actividad y la creación de grupos de discusión bastantes interesantes e innovadores.
L'Art Urbà pot ser utilitzat com a exemple de comunicació i de reivindicació. A través d'ell, els destinataris són capaços de veure més enllà de la representació artística i fins i tot, de l'propi missatge que vol transmetre l'autor. Són capaços de relacionar-lo amb situacions del dia a dia, amb imatges i vídeos actuals. I fins i tot, la sobresaturació tecnològica i d'informació, pot esdevenir un punt a favor, ja que, a l'ésser coneixedors de la realitat social, política, econòmica i climàtica actual, facilita el desenvolupament de l'activitat i la creació de grups de discussió bastants interessants i innovadors.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados