Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Berrikuntza prozesuetan irakaslearen rolak duen garrantzia eta eragina: Bizkaiko ikastetxe baten ikerketa kasua

    1. [1] Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

      Mondragón, España

  • Localización: Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria, ISSN 0214-9753, Vol. 33, Nº. 1, 2021, págs. 107-136
  • Idioma: euskera
  • Títulos paralelos:
    • The importance and influence of the teacher’s role in innovation processes: research of a school in Bizkaia-Vizcaya
  • Enlaces
  • Resumen
    • euskara

      Ikerlan honetan aztertu dira irakasleen rolean egon diren aldaketen inguruko gakoak, ikastetxe batean egin den berrikuntza prozesuan zehar. Berrikuntza oinarritu da testuinguruan, espazioan, materialean eta lan egiteko moduan eragina izan duen aldaketa batean, eta aldaketa honek irakasleengan nolako eragina duen aztertu da. Irakasleen lan egiteko modua, ebaluazioa, talde lana, koordinazioa, formakuntza eta sentimenduak aldaketa gertatu aurretik eta ondoren aztertu dira, bi momentuak alderatuz. Emaitzek adierazi duten moduan, irakaslea prozesuaren parte sentitzen ez baldin bada eta emandako urratsetan parte hartzen ez baldin badu, prozesuan erresistentziak sortzen dira eta, ondorioz, ez da irakaslearen rola aldatzen. Horrek eragitea dakar berrikuntza gauzatu baino lehen lan egiten zen moduaren gainean.

    • English

      This study examines the key aspects related to the changes experimented in the role of teachers during the innovation process carried out in a school. This innovation has been based on a change in space, and its impact on teachers has been studied. Before and after the space change different aspects were analysed and compared: the way teachers work, assessment, teamwork, coordination, training, and feelings. The results indicated that if the teacher does not feel part of the process and does not participate in the steps that have been taken, resistance arises in the process, and the role of the teacher does not change. This means there is a need to influence on the way we work before the innovation takes place.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno