Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Omplim de simulacions la classe de química!

    1. [1] Universitat Ramon Llull

      Universitat Ramon Llull

      Barcelona, España

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 22, 2016, págs. 4-12
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Let’s bring simulations into the chemistry classroom
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Les simulacions són una eina útil per a l’ensenyament de la ciència. L’ús de simulacions facilita la il·lustració dels conceptes científics i el desenvolupament d’activitats d’indagació en què l’alumne descobreix o aplica els continguts curriculars. D’altra banda, el nombre de simulacions per ensenyar química als alumnes és cada vegada més notable. Tot i així, sovint no és fàcil integrar-les a la praxi docent. Seleccionem en aquest article algunes simulacions per a la seva incorporació al currículum de química del batxillerat.

    • English

      Interactive simulations are a useful tool to teach science. The use of these simulations helps to illustrate scientific concepts and also to develop inquiry activities in which the student is able to practice the curriculum contents. In addition, the number of simulations for chemistry teaching is increasing. Nevertheless, is not always easy to integrate these tools in the teaching practice. In this paper, some simulations are selected for its incorporation into the Catalan upper high school chemistry classes.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno