Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Aprendre a investigar i investigar per comprendre

    1. [1] Universitat de Vic

      Universitat de Vic

      Vich, España

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 14, 2013, págs. 4-10
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • Learning to investigate and investigating for learning
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Different studies and current reports emphasize the introduction of inquiry-based teaching strategies whose aim is the review of students’ explanatory models. What does it mean to design and conduct inquiry in the classroom? In what way does it alter our practice? Based on actual research, this article gives answers to these questions and reflects on main aspects to be considered when developing such pedagogical strategies.

    • català

      Diversos estudis i informes actuals posen èmfasi en la necessitat d'introduir estratègies didàctiques centrades en la investigació a l'aula i dirigides a la revisió dels models explicatius de l'alumnat. Què vol dir dissenyar i desenvolupar investigacions a l'aula? En quin sentit suposa modificar la nostra pràctica habitual? Basant-nos en la recerca més actual, aquest article dóna resposta a aquestes preguntes, alhora que reflexiona sobre els principals aspectes que cal considerar a l'hora de desenvolupar una estratègia pedagògica d'aquest tipus.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno