Katarzyna Glina, Jan Kierzyk, Małgorzata Krystyna Krzeczkowska
L'article presenta un exemple de bona pràctica de l'ensenyament de la química mitjançant projectes a l'escola secundària superior. La temàtica del projecte és la presència de la química en la cultura. La tasca dels alumnes consistia a trobar el contingut químic en la literatura, notícies, pel·lícules i publicitat; analitzar si aquest contingut era químicament correcte, per tal de preparar preguntes de caràcter científic o d'investigació; dissenyar experiments per comprovar a la pràctica el contingut químic, i presentar els resultats en format multimèdia. L'objectiu principal d'aquest projecte era augmentar l'interès per la química en els joves i mostrar les aplicacions pràctiques de la química a la vida quotidiana. El projecte es va basar en les pel·lícules i sèries de televisió: CSI: Las Vegas, CSI: Miami, Bones i MacGyver.
The paper presents an example of good practice in chemistry teaching using the project method at the upper secondary school level. The subject of the project is the chemistry in culture. The students task was to find chemical contents in literature, news, movies and advertising, to analyze whether this content was chemically correct, to prepare scientific or research questions, to design experiments in order to check in practice the chemical content, to present results as a multimedia presentation. The main goal of this project was to raise interest in the subject among young people and to show the practical applications of chemistry in everyday life. The project was based on the movies and TV series: CSI: Las Vegas, CSI: Miami, Bones and MacGyver.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados