Joice de Aguiar Baptista, Roberto Ribeiro da Silva, Ricardo Gauche
El present article descriu les activitats dutes a terme en quatre breus cursos temàtics oferts als estudiants de secundària d'escoles públiques de Brasília (Brasil). Aquesta estratègia s'inscriu en el context d'una proposta per a estudiants de formació del professorat de química (llicenciatura en química) per a la realització d'activitats de classe.
Els cursos, dissenyats i realitzats per estudiants del curs de formació del professorat de química, tracten temes relacionats amb l'alimentació, els polímers, els metalls i l'atmosfera. Els resultats mostren que aquesta és una estratègia efectiva en la formació inicial de professors de química.
This paper describes the activities carried out in four thematic short courses offered for high school students attending public schools in Brasília (Brazil). This strategy fits a proposal in teacher training in chemistry (BA in Chemistry). The courses, designed and conducted by undergraduate students, discussed issues related to food, polymers, metals and atmosphere. The results show that this is an effective strategy in the initial training of Chemistry teachers.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados