Reino Unido
Aquest article presenta un informe del treball realitzat per The Relevance of Science Education (ROSE), un projecte comparatiu internacional que té com a objectiu posar de relleu els factors importants que afecten l'aprenentatge de la ciència a les escoles. L'article se centra en les propostes basades en el context, tot parant una especial atenció als materials del Salters Advanced Chemistry i a la manera com el context i els conceptes interactuen dins d'aquests recursos didàctics. S'hi explica com s'estructuren els mòduls, les característiques dels projectes de recerca dels estudiants i l'avaluació dels alumnes que utilitzen aquests materials a Anglaterra i Gal·les. També s'hi analitzen algunes conclusions sobre l'eficàcia de l'ensenyament-aprenentatge basat en el context.
This paper presents a report of the work carried out by The Relevance of Science Education (ROSE), an international comparative project that aims to highlight the important factors which affect how science is learnt in schools. The paper focuses on context based approaches, with special regard to Salters Advanced Chemistry as well as how context and concepts interact within these teaching resources. It explains how context based lessons are structured, the characteristics of students own research projects, and modes of assessment of Salters Advanced Chemistry students in England and Wales. It discusses some conclusions about the effectiveness of context based teaching and learning.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados