Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


History and philosophy of acidity: engaging with learners by a different route

    1. [1] University of Reading

      University of Reading

      Reino Unido

  • Localización: Educació Química. EduQ, ISSN-e 2013-1720, ISSN 2013-1755, Nº. 16, 2013, págs. 32-37
  • Idioma: inglés
  • Títulos paralelos:
    • Història i filosofia de l’acidesa: tot interactuant amb els estudiants per una ruta diferent
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Aquest article exemplifica el paper de la història (i la filosofia) de la química a través d'un estudi sobre l'acidesa. Si bé hi ha molt material disponible sobre el desenvolupament històric d'aquest tema, els currículums educatius tracten el tema sense fer cap referència als seus orígens centenaris. D'altra banda, el tema es presta a l'exploració de diverses perspectives filosòfiques, accessibles als estudiants a partir dels onze anys d'edat. L'article proporciona prou referències per donar confiança al professorat sobre aquesta forma de tractament.

    • English

      The role of history (and philosophy) of chemistry is exemplified through a study of acidity. While there is much material available on the historical development of this topic, typical curricula treat the topic without reference to its origins over hundreds of years. On the other hand, the topic lends itself to explorations of a variety of philosophical perspectives, accessible to those aged 11 years old and upwards. Sufficient background is provided to give teachers confidence in this form of treatment.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno