Oviedo, España
This paper studies Como aquella que yeres, the collection of poems with which Lourdes Álvarez won the «Teodoro Cuesta»award in 1944 and which, however, would only be published in 2005 from the perspective stated in the title. Therefore, it investigates the profile of the poetic subject, which the author defines as «dafechamente femenín» («absolutely feminine»), with the will to understand what are the characteristics –thematic, technical and of style–, found within the text that specify such character. With this aim, in the first place, the framework of reception of the work is explored as well as its possible tensions with the gender identity discourse which was dominant back then. From there, with the support of some key concepts in ecofeminist theory, an alternative reading is proposed, projecting a new meaning on two elements that, from this perspective, become textually substantial: the body and the nature.
Esti artículu estudia Como aquella que yeres, el poemariu col que Lourdes Álvarez ganó’l Premiu «Teodoro Cuesta» en 1994 pero que nun s’asoleyaría hasta 2005, dende la perspeutiva de la que da anuncia’l títulu. Acordies con ello, pescuda nel perfil del suxetu poéticu, que l’autora define como «dafechamente femenín», naguando por comprender qué carauterístiques –temátiques, téuniques y d’estilu– atopamos dientro’l testu que concreten esti calter. Con esti envís, esplórase en primer llugar el marcu de receición de la obra y les sos posibles tensiones col discursu d’identidá de xéneru que dominaba naquel entós pa, dende ehí, col encontu de dellos conceutos claves na teoría ecofeminista, proponer una llectura alternativa que proyeute un nuevu sentíu sobro dos de los elementos que, dende esta perspeutiva, vuélvense testualmente sustanciales: el cuerpu y la naturaleza.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados