Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Acurtant distàncies, escoltant de prop

Paula Fabregat Mas

  • Aquest treball naix de les inquietuds que, com a futura docent, sorgeixen en una alumna de quart del grau d’Educació Infantil. El treball examina l’atenció a la diversitat i la inclusió educativa i desenvolupa una investigació-acció educativa que se centra en un conjunt de propostes que tenen com a objectiu afavorir un ensenyament inclusiu i de qualitat en un xiquet amb discapacitat auditiva. Aquestes propostes s’han portat a terme en l’aula de 5 anys del grup A del CEIP Gaetà Huguet de Castelló de la Plana i han consistit en la realització d’una activitat de ioga i una representació teatral. Pel que fa a la recollida de dades, aquesta s’ha fet amb una observació directa en diferents contextos i amb entrevistes semiestructurades. Les activitats perseguien treballar aspectes com crear un clima inclusiu a l’aula, millorar l’atenció i la concentració per part de l’alumnat o afavorir la participació i la interacció entre totes i tots. Els resultats obtinguts mostren que les activitats proposades han ajudat en gran mesura a aconseguir els objectius plantejats.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus