Desde su cristalización y expansión hace más de medio siglo, los estudios superiores de jazz se valen del combo como herramienta principal de interpretación grupal. Sucesivas tendencias culturales y pedagógicas han condicionado la tarea docente hacia la selec-ción de diferentes repertorios, destacando el reconocimiento del bebop como lingua franca del jazz, el tributo a todo el arco de la tradición afroamericana y la apertura a otras músicas.
Duela mende erdi baino gehiago kristalizatu eta zabaldu zenetik, goi mailako jazz ikas-ketek konboa dute talde interpretaziorako tresna nagusi. Aurrerantzeko kultura eta pedagogia joerek irakaskuntza lana errepertorio ezberdinak hautatzerantz baldintzatu dute, bebop jazzaren lingua franca denaren onarpena azpimarratuz, tradizio afroameri-karraren arku osoaren eta bestelako musiketara irekitzearen ordaina.
Since its crystallization and expansion more than half a century ago, higher jazz studies have used the combo as the main tool for group performance. Successive cultural and pedagogical trends have conditioned the teaching task towards the selection of different repertoires, highlighting the recognition of bebop as the lingua franca of jazz, the tribute to the entire arc of the African-American tradition and the openness to other music.
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