Partindo de que a envexa non é un pecado capital máis calquera, termínase por mostrar que é o pecado capital do noso tempo. Para mostralo, conéctanse dous argumentos. Conforme o primeiro, a envexa tería a súa base no desexo e a comparación, de acordo coa teoría mimética do desexo. Conforme o segundo, o desexo e a comparación estarían particularmente fomentados na sociedade de consumo e alcanzarían a súa apoteose nas redes sociais.
Os anuncios e redes sociais como Facebook e Instagram parecen inventadas para fomentar a envexa. A envexa sería a mediación causal entre un uso excesivo das redes sociais e experiencias como depresión, ansiedade e soidade.
Discútense algunhas implicacións.
Starting from the fact that envy it is not like any other sin, it ends up showing that it is the capital sin of our time. To show it, two arguments are connected. According to the first, envy would be based on desire and comparison, following the mimetic theory of desire.
According to the second, desire and comparison would be particularly promoted in the consumer society and would reach their apotheosis on social networks. Ads and social networks like Facebook and Instagram seem invented to encourage envy. Envy would be the causal mediation between excessive use of social networks and experiences such as depression, anxiety and loneliness.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados