Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Aprendre en xarxa, aprenentatge amb perspectiva

Martha Ivón Cárdenas Domínguez, Enric Abadal Maestro, Marisa Monsergas

  • En el marc educatiu actual, les metodologies actives són d’una gran rellevància en l’aprenentatge col·laboratiu en xarxa, fomentant un aprenentatge més dinàmic, eficaç i motivador [1]. En aquest treball s’hi exposen tres projectes dins de l’àmbit Científic Tecnològic Matemàtic (CTM): P1 Dissenyem espais verds, P2 El teu envàs i P3 Inventem una Rube Goldberg, realitzats pels alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO respectivament, de l’Institut Sant Pol de Mar. En aquests projectes s’ha aplicat una metodologia d’aprenentatge col·laboratiu en xarxa que consta d’un doble entorn digital: un més esquemàtic i orientatiu (site1 ) i l’altre més específic, amb subtasques coordinades de forma lògica i seqüencial (classroom2 ). A més, els continguts es presenten integrats, les tasques estan contextualitzades, es treballa de forma competencial i es fa treball cooperatiu tot fomentant l’autonomia de l’alumne i tenint en compte la seva diversitat


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus