Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de El portafoli digital per a formar joves competents

Neus Heras Navarro, Xavier Cortina Sagredo, Rafel Garcia Pellejà, Dani López Díaz

  • L’avaluació té una funció reguladora de tot el procés d’aprenentatge. Els alumnes que constaten el seu progrés i saben regular-se estan més preparats per avançar en els aprenentatge i assolir l’èxit. En aquesta línia, s’implementa el projecte que pretén que prenguin consciencia dels aspectes que volen millorar i els assumeixen com a repte de superació personal. Els alumnes de l’Institut Vall de Llémena disposen d’un portafoli digital en el que anoten els seus reptes, estratègies i nivell d’assoliment i presenten evidències dels seus progressos acompanyats de reflexions. També hi guardes eines per aprendre com rúbriques, bases d’orientació i tècniques d’estudi. Aquest portafoli l’inicien a 1r d’ESO i el continuen al llarg de tots els cursos de la Secundària.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus