A través de la gamificació i de les noves tecnologies, un grup heterogeni de 18 alumnes de l’escola La Vila (Palamós) de 4t, 5è i 6è treballen de manera cooperativa i competencial continguts curriculars de l’àrea de medi social. L’estudi del patrimoni històric proper (Empúries) és el tema central del projecte. Ens remuntem al Segle IV aC. on els alumnes són esclaus de la Grècia clàssica. Han estat els escollits per fer un viatge a Emporion i resoldre una missió complicada. Al llarg del projecte, hauran de superar una sèrie de reptes i aconseguiran punts, que els permetran avançar de nivell en una classificació, fins arribar a ser SÚPER ATLETES. Els elements gamificadors són presents al llarg de tota l’aventura: l’avatar serà el seu personatge, les cartes del destí triades a l’atzar, les insígnies s’aconsegueixen en assolir unes puntuacions determinades, el quadernet d’atleta, els missatges secrets, els concursos… Amb aquest projecte, que s’ha seguit a través de la web, es fomenta un tipus d’ensenyament actiu, lúdic i cooperatiu, on els alumnes participants són els autèntics protagonistes dels seus aprenentatges, facilitant alhora l’atenció a la diversitat. Podeu veure més informació del projecte a les següents adreces: - Web de treball: https://mvila232.wixsite.com/antigagrecia - Proposta didàctica: https://goo.gl/L6kmXS - Vídeo resum: https://youtu.be/TcZYQubvuUo
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados