Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de La vulnerabilitat docent. Reflexions d’un docent i el seu procés d’avaluació després d’un matí amb Neus Sanmartí.

Felip Lorenzo

  • català

    Quan la majoria de docents comencem a crear alguna proposta didàctica ho fem pensant activitats, o els continguts o les competències que volem treballar o altres coses, però la tònica general és deixar l’avaluació pel final. En la nostra escola d’estiu vam fer el mateix. Una cosa que hem après del feminisme és a compartir la vulnerabilitat per construir a partir d’aquesta. La nostra, com a col•lectiu, és que ens costa avaluar. Per això vam convidar a la Neus Sanmartí a l’EEE19. Des d’aleshores hem fet una avaluació profunda i hem après més de nosaltres mateixos del que esperàvem. En aquest article us compartim alguns elements importants de la xerrada, el nostre procés d’aprenentatge i la nostra avaluació sobre el que sabem d’avaluació i aprenentatge.

  • English

    When most teachers start to create a learning proposal, we usually focus on activities, contents or competences that we want to work on, but the main problem is that we tend to leave the assessment to the end. In our Summer School, we made the same mistake. One of the things we have learned from feminism is to share our vulnerability and build from it. Our vulnerability as a group is that we teachers find assessing hard. Willing to improve this, we invited Neus Sanmartí at the EEE19. Since then, we have gone through a deep assessment process and we have learned more about ourselves than we expected. In this article we share our learning process and our assessment about what we know about assessment and learning.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus