Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La (r)evolució dels electrodomèstics, un cas pràctic de com incloure la justícia global en una seqüència didàctica STEM a secundària

    1. [1] Institut Bisbe Sivilla de Calella
    2. [2] Institut Escola Àngela Bransuela de Mataró
  • Localización: Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, ISSN-e 1699-6712, Nº. 40, 2020 (Ejemplar dedicado a: Educació Científica i Justícia Global: contribucions i reflexions de la 1ª Escola d'Estiu del grup EduglobalSTEM), págs. 9-18
  • Idioma: catalán
  • Títulos paralelos:
    • The home appliance (r)evolution, a case study of how to include global justice in a STEM teaching sequence in secondary education
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      Learning about any STEM content can also include the view of global justice in order to promote critical thinking among students by inviting them to be the protagonists of an action of social transformation. In this sense, the (r)evolution of home appliances is a didactic sequence that was conceived within the EduglobalSTEM working group to work on electricity and gender stereotypes in Technology and Insdustrial Technology subjects in 2nd of ESO and 1st of Batxillerat respectively.

    • català

      L’aprenentatge de qualsevol contingut STEM també pot incloure la mirada de la justícia global per tal de promoure el pensament crític entre l’alumnat convidant-lo a ser protagonista d’una acció de transformació social. En aquest sentit, la (r)evolució dels electrodomèstics és una seqüència didàctica que fou concebuda dins del grup de treball EduglobalSTEM per a treballar l’electricitat i els estereotips de gènere a les matèries de tecnologia i tecnologia industrial I de segon d’ESO i primer de batxillerat respectivament.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno