Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Avaluació per part de l’alumnat dels propis coneixements adquirits de l’assignatura de primer curs IA08: Introducció al Laboratori Químic

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Metodologies centrades en l'estudiantat a l'Espai Europeu d'Educació Superior: Actes de la VIII Jornada de Millora Educativa i VII Jornada d'Harmonització Europea de la Universitat Jaume I / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2009, ISBN 978-84-8021-725-5, págs. 338-348
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • La finalitat del present projecte és fomentar en l’alumnat l’autoavaluació i autocrítica en cadascuna de les sessions de laboratori, millorant d’aquesta manera l’auto-aprenentatge de l’estudiant i la qualitat dels resultats en l’ensenyament. En aquest projecte, es va introduir una nova ferramenta d’avaluació per a la millora en el enteniment de les pràctiques de laboratori: en començar la sessió pràctica els alumnes han de respondre a una sèrie de qüestions prèvies senzilles relatives al experiment que s’ha de dur a terme, qüestionant els seus conceptes previs e intentant motivar-los per a buscar informació del que passa en cadascuna de les etapes de les reaccions químiques que es donen. A continuació es durà a terme la pràctica de laboratori i finalment es corregeixen les qüestions. Com a resultat, moltes de les preguntes que en principi no coneixien, fomenten el seu interès durant la sessió de pràctiques, esbrinant per ells mateixa el que ocorre en cada etapa de les reaccions. A més a més, l’alumne pregunta més i s’interessa per tot allò que passa durant la pràctica. Assignatura: IA08 Introducció al Laboratori (6 crèdits). 50 Alumnes (5 Grups).


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno